lukoil-banenr

Porsche 911 Carrera a ajuns la o nouă etapă de viaţă. Asta după ce designerii şi inginerii de la Stuttgart au decis de comun acord că este timpul pentru o reîmprospătare a sportivei germane. 

bodybuilding

Versiunea de facelift este trădată de noile blocuri optice pe faţă, care sunt acum dotate cu lumini de zi în patru puncte. Acestea guvernează deasupra barei de protecţie redesenate şi servesc drept un preview pentru ceea ce urmează. Noul 911 Carrera a beneficiat de un set de jante noi, mâinerele portierelor restilizate şi o formă diferită pentru grila spate, cu dungi verticale şi nu orizontale, iar la o analiză mai amănunţită, veţi observa că şi stopurile spate vin cu ceva nou.

diselok

Viitorii clienţi ai lui 911 Carrera sunt invitaţi să utilizezecu încredere noul sistem Porsche Communication Management System (PCM) care poate fi operat prin intermediul display-ului cu funcţia touch-screen şi o diagonală de 7 inch, serviciul Apple CarPlay dar şi sistemul de navigare „real-time”, ce include în remieră softuri ca Google Earth şi Google Streetview. Iar în consola centrală a fost modelat un suport special dedicat telefonului tău care prevede adiţional şi un încărcător pentru baterii.

La nivel de gadgeturi, Porsche 911 Carrera facelift se poate lăuda cu un sistem de Cruise Control adaptiv ce include noi funcţii foarte utile cum ar fi frânarea automată dacă se depăşeşte limita de viteză prestabilită, sistemul lane-asist şi sistemul de frânare de urgenţă după accident. Se anunţă un update şi pentru pachetul Sport Chrono în forma unui volan sport redesenat şi dotat cu un selector rotativ pentru cele patru moduri de operare  “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” şi “Individual”.

În ce priveşte motoarele aflaţi că unitatea de 3.0 litri în şase cilindri boxer dezvoltă acum 370 de cai putere şi 450 Nm în caroseria lui Carrera şi 420 de CP şi 500 Nm dacă este instalat într-un Carrera S. Iar dacă cel din urmă beneficiază de transmisia PDK şi Sport Chrono Package atunci garantat aveţi un automobil care poate rupe aderenţa cu asfaltul într-un sprint de la zero la prima sută în numai 3.9 secunde, iar cu pedala la podea viteza maximă urcă până la 308 km/h.

222871936995976478

641538377798511208

995731023614353865

10719786371454617935

1158048522634456381

17773355761187544561

19460175121160012676

19966557871953370006

4687091221769276545

9127518441730697522

 

Comentarii