lukoil-banenr

Cea de-a doua generaţie a modelului Porsche Panamera se remarcă nu doar cu un design definitivat şi bine pus la punct ci şi cu tehnologii de invidiat. Nu vorbim aici de gadget-uri şi sisteme de infotainment, sau tot felul de playere audio, ci de noul tren de rulare plug-in hybrid cu care se poate lăuda versiunea E-Hybrid.

bodybuilding

Hibrizii luptă acum intens cu adepţii motoarelor diesel, iar din acest „război” avem de câştigat noi toţi. La moment însă, în segmentul premium de lux, cel mai atrăgător automobil hybrid, pare a fi noul Panamera 4 E-Hybrid. Lăsând la o parte preţul de achiziţie de peste 100.000 de euro, vă invit să descoperiţi garnitura care face toţi banii.

diselok

Aşadar, noul Panamera se prezintă cu un total de 462 de cai putere, consumă doar 2.5 litri la sută şi poluează atmosfera cu numai 56g CO2 la fiecare km. Alte cifre care ţi-ar putea accelera bătăile inimii sunt cele 4.6 secunde necesare pentru un sprint de la zero la prima sută, viteza maximă de aproximativ 280 km/h şi o autonomie de mers în regim full-electric de până la 50 de km, cu viteze maxime de până la 140 km/h. Suficient de impresionant?

PORSCHE-PANAMERA-E-1

Pentru a reuşi asemenea performanţe, inginerii din Stuttgart au preluat o parte din tehnologiile sportcar-ului 918 Spyder, instalând motorul electric de 136 cai putere şi 400 Nm, pe care l-au cuplat cu unitatea V6 de 2.9 litri ce produce 330 CP şi 450 Nm. Spre deosebire de generaţia precedentă a lui Panamera Hybrid, noul model s-a ales deja cu transmisie PDK cu dublu ambreiaj, iar pachetul Sport Chrono este oferit standard. A crescut şi capacitatea bateriei de acumulatoare, de la 9.4 la 14.1 kWh, iar poziţionarea acesteia a rămas neschimbată, fiind integrată în podeaua maşinii.

Pe lângă cele două moduri de condus cunoscute deja pe Porsche, Sport şi Sport Plus, s-au adăugat acum alte patru, toate specifice modelului E-Hybrid: E-Power care este regimul by default atunci când porneşti maşina , Hybrid Auto combină cele două unităţi electrice şi cu ardere internă, E-Hold acordă o prioritate bateriilor electrice şi le conservează energia electrică, iar E-Charge este regimul în care V6-le lucrează exclusiv pentru a reîncărca bateriile.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Paris, iar oficialii între timp anunţă că sunt gata să primească primile comenzi.

PORSCHE-PANAMERA-E-2 PORSCHE-PANAMERA-E-3 PORSCHE-PANAMERA-E-4 PORSCHE-PANAMERA-E-6 PORSCHE-PANAMERA-E-7 PORSCHE-PANAMERA-E-8

Comentarii