lukoil-banenr

Porsche Panamera facelift – primele imagini şi informaţii oficiale

Modificările estetice aplicate modelului german vizează atât partea frontală, cât şi posteriorul, iar schimbările la interior sunt puţin mai subtile. La capitolul motorizări, Panamera facelift a primit o nouă versiune hybridă, care va putea fi încărcată şi de la priză, precum şi o versiune V6 twin-turbo de 3.0 litri care dezvoltă 420 CP şi înlocuieşte V8-ul de 4.8 litri şi 400 CP găsit pe versiunea S a lui Panamera. În 2014, versiunea diesel a lui Porsche Panamera va primi o motorizare nouă, care va dezvolta 300 CP.

Noul hybrid Panamera, denumit S E-Hybrid, are un motor electric de 95 CP şi o baterie litiu-ion de 9.4 kWh care poate fi încărcată în două ore şi jumătate de la un încărcător rapid, sau în patru ore de la o priză convenţională. Graţie acumulatorului cu o capacitate de cinci ori mai mare faţă de a versiunii anterioare a hybridului de la Porsche, precum şi a motorului electric cu putere dublă faţă de predecesorul său, Panamera S E-Hybrid are o autonomie de 36 kilometri în modul 100% electric şi înregistrează un consum de 3.1 litri la sută conform ciclului NEDC.

În modul 100% electric, Panamera S E-Hybrid poate să atingă o viteză maximă de 135 km/h. Motorul electric ajută şi la sporirea performanţelor, Panamera S E-Hybrid fiind capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.5 secunde şi să ajungă până la 270 km/h.

Porsche a modificat bara de protecţie faţă, blocurile optice, grilele de aerisire şi portierele faţă. Posteriorul a fost modificat atât la nivelul stopurilor, cât şi la nivelul barei de protecţie. În plus, amplasarea plăcuţei de înmatriculare a fost modificată. Modificările aplicate interiorului se referă la o colecţie mai generoasă de materiale şi nuanţe, care pot fi combinate după bunul plac al clienţilor.

Facelift-ul lui Panamera va fi prezentat public la Salonul Auto de la Shanghai. În prezent, Panamera este cel de-al doilea cel mai bine vândut model din gama Porsche, fiind depăşit doar de Cayenne, SUV-ul care a reuşit, în ultimele luni, să reprezinte peste 50% din vânzările Porsche la nivel global. Fabrica din Leipzig, responsabilă pentru producţia de Cayenne şi Panamera, a primit un schimb suplimentar pentru a răspunde cererii crescute înregistrate de cele două modele al constructorului german de automobile sport.

Comentarii