lukoil-banenr

Porsche Panamera facelift – primele imagini şi informaţii oficiale

bodybuilding

Modificările estetice aplicate modelului german vizează atât partea frontală, cât şi posteriorul, iar schimbările la interior sunt puţin mai subtile. La capitolul motorizări, Panamera facelift a primit o nouă versiune hybridă, care va putea fi încărcată şi de la priză, precum şi o versiune V6 twin-turbo de 3.0 litri care dezvoltă 420 CP şi înlocuieşte V8-ul de 4.8 litri şi 400 CP găsit pe versiunea S a lui Panamera. În 2014, versiunea diesel a lui Porsche Panamera va primi o motorizare nouă, care va dezvolta 300 CP.

diselok

Noul hybrid Panamera, denumit S E-Hybrid, are un motor electric de 95 CP şi o baterie litiu-ion de 9.4 kWh care poate fi încărcată în două ore şi jumătate de la un încărcător rapid, sau în patru ore de la o priză convenţională. Graţie acumulatorului cu o capacitate de cinci ori mai mare faţă de a versiunii anterioare a hybridului de la Porsche, precum şi a motorului electric cu putere dublă faţă de predecesorul său, Panamera S E-Hybrid are o autonomie de 36 kilometri în modul 100% electric şi înregistrează un consum de 3.1 litri la sută conform ciclului NEDC.

În modul 100% electric, Panamera S E-Hybrid poate să atingă o viteză maximă de 135 km/h. Motorul electric ajută şi la sporirea performanţelor, Panamera S E-Hybrid fiind capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.5 secunde şi să ajungă până la 270 km/h.

Porsche a modificat bara de protecţie faţă, blocurile optice, grilele de aerisire şi portierele faţă. Posteriorul a fost modificat atât la nivelul stopurilor, cât şi la nivelul barei de protecţie. În plus, amplasarea plăcuţei de înmatriculare a fost modificată. Modificările aplicate interiorului se referă la o colecţie mai generoasă de materiale şi nuanţe, care pot fi combinate după bunul plac al clienţilor.

Facelift-ul lui Panamera va fi prezentat public la Salonul Auto de la Shanghai. În prezent, Panamera este cel de-al doilea cel mai bine vândut model din gama Porsche, fiind depăşit doar de Cayenne, SUV-ul care a reuşit, în ultimele luni, să reprezinte peste 50% din vânzările Porsche la nivel global. Fabrica din Leipzig, responsabilă pentru producţia de Cayenne şi Panamera, a primit un schimb suplimentar pentru a răspunde cererii crescute înregistrate de cele două modele al constructorului german de automobile sport.

Comentarii