lukoil-banenr

Primele imagini şi informaţii cu noul Peugeot 208

Azi francezii au dat publicităţii primele imagini oficiale ale noului model de clasă mică Peugeot 208. Care reprezintă o surpriză plăcută în acest segment.

bodybuilding

diselok

Considerat unul dintre marii absenţi ai Salonului Auto Frankfurt 2011, noul Peugeot 208 este dezvăluit oficial de către francezi chiar la începutul lunii noiembrie, în două versiuni de carsoserie: hatchback în 5 uşi, respectiv în 3 uşi.

Noul Peugeot 208 vine cu un stil foarte matur şi se remarcă o ruptură destul de bruscă faţă de designul precedentelor 207 şi, mai ales, 206. Partea frontală face trimitere directă către berlina de clasă medie Peugeot 508, în timp ce profilul maşinii combină caracterul dinamic şi eleganţa într-un mod suficient de sugestiv. Stopurile sunt şi ele particularizate, deşi spatele maşinii nu se poate spune că e foarte expresiv.

Noul Peugeot 208 aduce o surpriză la nivelul gabaritului, deoarece este mai scurt cu 7 cm faţă de modelul pe care îl înocuieşte – astfel, 208 are lungimea de 3.975 mm faţă de 4.045 mm în cazul lui 207. De asemenea, noul 208 este mai uşor în medie cu 110 kg faţă de 207.

Per total, noul Peugeot 208 exprimă multă seriozitate, lucru care se remarcă şi în interior , unde suntem gratulaţi cu o ambianţă modernă, dar axată mult pe pragmatism şi, foarte important, pe calitate. Din nou, o surpriză ne este oferită de poziţionarea instrumentarului de bord, indicatoarele fiind plasate deasupra volanului.

Consola centrală este dominată, în versiunile superioare de echipare, de un display tactil generos, adus foarte aproape de şofer, în timp ce restul comenzilor sunt aranjate într-un mod simplu şi uşor de înţeles. Foarte importantă este evoluţia la nivelul materialelor, francezii promiţând o ambianţă cu tentă premium.

Ca motorizări, noul Peugeot 208 se va baza pe cinci motoare diesel şi două pe benzină, cel puţin la început. Cel mai economic diesel anunţă un consum mediu de doar 3,4 litri/100 km, iar motoarele pe benzină de 1,0 litri şi 1,2 litri au doar trei cilindri, iar consumul mediu minim se cifrează la 4,3 litri/100 km, respectiv 99 g/km emisii CO2.

În curând, mai multe detalii şi imagini despre noul Peugeot 208, care va ajunge în showroomurile din Europa în primăvara lui 2012.

Comentarii