lukoil-banenr

Porţile uzinei Ford din Saarlouis, Germania, au eliberat din captivitate cel mai fioros Ford Focus produs vreodată, modelul RS! Astfel americanii se anunţă în joc pentru cel mai fierbinte hot-hatch din segment, cu o serie de îmbunătăţiri şi un motor tunat capabil să producă mai mulţi cai putere.

bodybuilding

Hatchback-ul a devenit mai agresivîn mare parte graţie părţii frontale redesenate, care a primit noi blocuri optice, o grilă a radiatorului, dar şi un spoiler frontal care spintecă curenţii de aer la înaintare. Alături de acestea au fost incluse pe lista dotărilor noi jante de 19 inch în diametru, încălţate în anvelope Michelin Super Sport, un sistem de evacuare mai permisiv dar şi un difuzor încorporat în bara spate care să adăpostească flanşele masive.

diselok

000 (1)

Interiorul a fost supus la rândul lui unor intervenţii, în urma cărora şi-au făcut apariţia scaunele sport Recaro, tapiţeria din piele combinată cu Alcantara, sistemul de infotainment SYNC 3, dar şi câteva minunăţii tehnologice cum ar fi sistemul keyless, butonul start/stop şi climatizorul bi-zonal.

În ce priveşte motorizarea de 2.3 litri, turbo-aspirată, aceasta produce acum 350 de cai putere şi 470 Nm de cuplu motor, graţie căreia, acceleraţia 0-100 km/h durează acum numai 4.7 secunde.

000 (2)

000 (3)

000 (4)

000 (5)

000 (6)

000 (7)

000 (8)

000 (9)

000 (10)

000 (11)

000 (12)

 

Comentarii