probleme motoarelor skoda
lukoil-banenr

Despre ”fiabilitatea” motoarelor dar și cutiilor de viteze DSG ale mașinilor Skoda/VW circulă zvonuri de mai mulți ani iar unii au și trăit experiența neplăcută pe pielea proprie, în special cei care au procurat un automobil la mina a doua.

bodybuilding

Ei bine, dacă autoturismul se află în garanție, problema se rezolvă la reprezentanță însă, cei cărora le-a expirat perioada de garanție, au parte de surprize mai puțin plăcute. Uneori, costurile reparațiilor ajungînd la mii de euro fiind echivalent cu prețul mașinii!

diselok

Astăzi, nu vom vorbi despre cutiile de viteze DSG dar despre motoare. Mulți proprietari se plîng pe consumul uleiului, exagerat de mare, dar și reparațiile pe care trebuie să le facă la mașini cu un pracurs relativ mic, 100 000 -160 000 km.

Iată că un motorist din Belorusia vine cu o explicație, argumentată prin exemple, despre cauza consumului exagerat de mare a uleiului și reparațiile premature ale propulsoarelor Skoda/VW. De reper s-a luat un motor de 1,6 l volum, normal aspirat și pe care mulți îl consideră extrem de fiabil ( în raport cu propulsoarea de 1,8-2,0 l volum).

 

 

Comentarii