lukoil-banenr

Project Kahn modifica noul Range Rover Evoque

Pornind de la versiunea cu trei usi a modelului britanic, compania din Regat s-a pus pe inlocuirea suspensiei standard cu una sport, rezultatul fiind o garda la sol mai joasa cu cateva zeci de milimetri. Mai departe, cei de la Project Kahn au inclus pe lista cu modificari si un set de jante creatie-proprie – jante care, fie vorba intre noi, sunt disponibile in numeroase marimi: atat pe 20, cat si pe 21 sau 22 inci.

bodybuilding

diselok

Piesa de rezistenta este insa reprezentata de caroseria dramatic-stilizata, finisata acum intr-o combinatie de gri si portocaliu. Daca prima nuanta reprezinta ‘baza’, cea de-a doua este folosita pe post de insertie contrastanta, regasindu-se la nivelul plafonului, aripilor fata si etrierelor sistemului de franare. O doza extra de atractivitate adauga si folia fumurie prezenta nu doar la nivelul geamurilor, ci si al montantilor.

Din pacate, imaginile de la interior lipsesc cu desavarsire la acest moment, insa britanicii de la Project Kahn sustin ca al lor Range Rover Evoque se bucura de un set de pedale, plus un nou sistem de navigatie. Si cu toate acestea, viitorii clienti sunt incurajati sa ceara un cockpit complet personalizat, celebra companie de tuning promitand combinatii de culori si materiale dintre cele mai indraznete. Astas pe langa reteta clasica.

Comentarii