lukoil-banenr

Range Rover Hybrid

bodybuilding

Până la debutul celor două modele hybride de la Range Rover, englezii vor organiza o expediţie de 16.000 de kilometri pe Drumul Mătăsii, mergând din Regatul Unit până în India, pentru a demonstra abilităţile noului sistem hybrid care echipează nava lor amiral şi fratele cu alură sportivă. Expediţia pleacă de la uzina Land Rover din Solihull şi merge până la sediul companiei-mamă, Tata Motors, localizat în Mumbai, India.

diselok

Ceea ce ţine de specificaţiile tehnice, primele Range Rover Hybrid de serie au la bază versiunea SDV6 a modelului, echipată cu un propulsor diesel de 3.0 litri şi 260 CP. Întreg sistemul hybrid are o masă mai mică de 120 kilograme şi este compus dintr-un set de acumulatori Litiu-Ion şi un motor electric de 35 kW, integrat în carcasa transmisiei automate ZF cu opt trepte.

Atât Range Rover Hybrid, cât şi Range Rover Sport Hybrid au performanţe asigurate la nivelul versiunilor SDV8, ceea ce se traduce în sprintul 0-100 km/h realizat în 6.9 secunde de Range Rover Hybrid, respectiv 6.7 secunde pentru Rang Rover Sport Hybrid, în timp ce ambele modele au un consum mediu declarat de 6.4 litri la sută.

Merită să menţionăm că, în comparaţie cu versiunile hybride din gamele rivalilor, acumulatorii nu ”fură” din spaţiul destinat pasagerilor sau din spaţiu destinat bagajelor, deoarece aceştia sunt localizaţi într-un compartiment special.

Comentarii