SYNC 3 and AAA
lukoil-banenr

Când credeai că măcar în automobilul personal, poţi avea intimitatea mult dorită şi liniştea totală, iată că ultimile noutăţi vin să ne descurajeze. O oarecare companie din USA, a venit cu o propunere de a infiltra publicitatea şi dincolo de televiziune sau smartphone-uri.

Telenav, o companie din California, SUA, care deja cooperează cu producături auto de renume cum sunt Ford, General Motors, Lexus şi Toyota, a venit cu ideea de a crea o platformă specială de răspândire a publicităţii, pe micile ecrane din automobilele personale.

„In-car advertising platform”, ar putea fi integrată în maşinile sistemele multimedia ale cărora, suportă conexiunea la internet. Astfel că cine va dori să profite de internet la preţ avantajos va trebui să suporte invazia reclamelor. Ce-i drept, acest lucru se va întâmpla doar în regim staţionar, nu şi din mers, pentru a nu sustrage atenţia conducătorului auto de la şofat.

Odată cu implementarea sistemelor de pilotat autonom însă, aceste reclame vor reveni în faţa pasagerilor din automobil. Reprezentanţii Telenav susţin că această practică nu este privită negativ dacă persoanele vizate primesc în schimb „ceva”, în cazul de faţă, internet la preţuri mai accesibile sau chiar gratis.

Creatorii acestei platforme susţin că va exista şi partea utilă, atunci când şoferul/pasagerul va putea fi alertat despre prima benzinări din apropiere, atunci când nivelul de carburant va fi la limită, ori despre reduceri, despre cafenele şi localuri recomandate şi multe altele.

Comentarii