lukoil-banenr

Refuza sa ”moara”: Mazda RX-8 Spirit R, înca 1.000 de exemplare

Prima oara, Mazda RX-8 aparea ca un concept în 2001, decizia de a baga masina în productie de serie în 2003 fiind considerata destul de riscanta. Însa, foarte rapid, în ciuda pretului si a întretinerii mai delicate a motorului rotativ Wankel, Mazda RX-8 a devenit o mica vedeta si si-a format un cerc puternic de fani.

bodybuilding

Dupa aproape 9 ani de cariera si peste 190.000 de exemplare produse, în toamna lui 2011 oficialii au decis sa puna capat vietii acestei generatii Mazda RX-8 printr-o editie speciala, Spirit R, realizata în 1.000 de exemplare doar pentru piata auto japoneza.

diselok

Însa iata ca fanii din multe alte tari au cerut insistent ca aceasta versiune speciala sa fie disponibila si la ei, asa încât acum oficialii au dat unda verde producerii a înca 1.000 de exemplare Mazda RX-8 Spirit R, încetarea productiei acestui model fiind amânata pâna în iunie 2012.

Mazda RX-8 Spirit R aduce în plus, fata de versiunea de baza, accesorii aerodinamice discrete, scaune sport Recaro speciale pentru aceasta editie speciala de final de cariera, jante de 19 inch vopsite într-o vopsea bronz speciala sau arcuri si amortizoare de origine Bilstein. Motorul Wankel ramâne nemodificat, fiind oferit atât cu o cutie automata, cât si cu cea manuala (foarte populara printre fani).

Deocamdata, nu au fost comunicate date privind pietele pe care vor fi vândute aceste 1.000 de exemplare suplimentare, nici pretul. Un lucru este cert: simpatia pentru acest model este foarte mare, iar Mazda ar face o greseala sa nu propuna un urmas al lui RX-8.

Comentarii