lukoil-banenr

O nouă generație a variantei de performanță Renault Megane RS a fost prezentată în toamna anului 2017. Până acum, hot hatch-ul francez era propus clienților doar în versiunile Sport și Cup. Totuși cei de la Renault s-au ținut de promisiune și recent au prezentat varianta de top Megane RS Trophy.

Pilot Autoexpert

Cea mai performantă versiune a lui Megane RS are la bază șasiul modificării Cup, dispune de un diferențial Torsen și de un set de amortizare mai rigide. Sub capota lui Renault Megane RS Trophy se ascunde același motor turbo de 1.8 litri volum, dar care de această dată a fost forțat să livreze 300 CP. Cuplul motor este de 400 Nm în cazul vehiculelor cuplate la o transmisie manuală cu șase trepte, sau 420 Nm pentru varianta echipată cu transmisia EDC. Cei 20 de cai putere care s-au adăugat, au fost obținuți în urma modificării turbosuflantei și a sistemului de evacuare.

Megane RS Trophy acre nevoie pentru o accelerație de la 0-100 km/h doar 5.7 secunde, iar viteza maximă de care este capabil atinge pragul de 260 km/h. Aceste date tehnice sunt valabile exclusiv pentru automobilele echipate cu cutie manuală.

Pentru o manevrabilitate sporită și un plus la modul cum arată la exterior, noul Renault Megane RS Trophy vine echioat cu jante „Jerez” cu diametrul de 19 inch încălțate în anvelope Bridgestone Potenza S001. Începând cu anul 2019, hot hatch-ul va putea fi comandat cu jante „Fuji” cu un diametru de 19 inch, care sunt mai ușoare cu 2 kilograme și vin la pachet cu anvelope Bridgestone Potenza S007.

Pentru un comportament dinamic pe măsură, Megane RS Trophy este oferit cu sistemul de direcție integrală 4Control și amortizatoare mai rigide cu 25% față de versiunea de bază, care au primit o componentă hidraulică pentru a limita efectele în momentul destinderii. Așa cum se presupunea, sistemul de frânare a fost și el îmbunătățit. Acum acesta este alcătuit din discurile de frână cu diametrul de 355 mm pe față și 290 de mm pe spate, iar etrierele marca Brembo sunt vopsite în roșu.

Comentarii