lukoil-banenr

Aşa cum era şi de aşteptat, Renault va investi mult efort în noua gamă de modele Megane, oferind clienţilor săi o varietate de caroserii, opţionale de top şi motorizări pe toate gusturile. Cu un portofoliu care conţine un hatch, un break şi un sedan, era păcat să nu urmeze şi o versiune sport a compactei.

bodybuilding

Prototipul unui asemenea Renault Megane, presupus a fi numit RS, a fost deja surprins pe drumurile publice din Europa. Principalele trăsături caracteristice care atestă faptul că avem în faţa ochilor un hot-hatch adevărat sunt bodykit-ul evazat, cu bare spate şi faţă remodelate, guri de ventilare mai permisive, evacuare cu două finale, aranjată pe mijloc, dar şi jantele de dimensiuni mai mari ce găzduiesc un set de frâne potente, Brembo cel mai probabil.

diselok

După cum vedeţi, noul prototip are toate ingredientele care l-ar putea clasifica drept un veritabil Megane RS. Nu vă lăsaţi duşi în eroare de ţevile de eşapament pe lateral, false de altfel, sau de logo-ul GT. Cel mai puternic argument se ascunde sub capotă, iar jurnaliştii din lumea întreagă, sunt de părerea că francezii vor instala un propulsor de 2.0 litri, turbo-aspirat, care să pună pe roţile faţă mai mult de 300 de cai putere. Cu asemenea cifre RS-ul intră pe teritoriul lui Golf GTI Clubsport S, Honda Civic Type R şi chiar Focus RS. Agregatul pe benzină va fi cuplat la una din cele două transmisii, EDC-ul cu dublu ambreiaj sau cutia de viteze manuală cu şase rapoarte.

Debutul noului Renault Megane RS ar putea avea loc abia în anul 2017, la Salonul Auto de la Geneva.

News-Renault-Megane-RS-Mule-1 News-Renault-Megane-RS-Mule-2 News-Renault-Megane-RS-Mule-3 News-Renault-Megane-RS-Mule-4 News-Renault-Megane-RS-Mule-6 News-Renault-Megane-RS-Mule-7 News-Renault-Megane-RS-Mule-8 News-Renault-Megane-RS-Mule-9

Comentarii