lukoil-banenr

Renault Clio RS noua generaţie

Renault Clio RS a debutat la Salonul Auto de la Paris într-o nouă ipostază, cu un motor 1.6 Turbo de 200 CP şi 240 Nm şi cu o nouă transmisie EDC cu două ambreiaje şi sase trepte. În comparaţie cu vechea generaţie, puterea maximă nu s-a modificat, însă 25 Nm în plus şi apariţia unei transmisii cu două ambreiaje care este capabilă să schimbe treptele în doar 150 milisecunde atunci când este activat „Race Mode” reprezintă un progres semnificativ.

bodybuilding

diselok

RenaultSport va continua să construiască două versiuni ale lui Clio RS, una cu şasiul Sport şi alta cu şasiul Cup, 15% mai rigidă şi garda la sol redusă cu cinci milimetri. În ceea ce priveşte sistemul de frânare, noul Clio RS 200 EDC este echipat cu discuri ventilate de 320 milimetri diametru pentru puntea faţă şi cu un set de discuri „pline” pentru puntea spate. Asemenea modelului mai mare, Megane RS, noul Clio RS primeşte un buton sport, numit R.S. Drive, care permite modificarea comportamentului motorului şi comportamentul transmisiei EDC. Acest buton permite şoferului să aleagă între modurile Normal, Sport şi Race.

Renault Clio RS mai obţine şi sistemul R-Link, care integrează o funcţie numită R-Sound Effect. Aceasta generează o serie de sunete care aparţin unor motoare iconice de la Renault şi le difuzează prin sistemul audio al automobilului, în ritm cu viteza şi acceleraţia sa.

Comentarii