lukoil-banenr

Dacă motivul principal pentru care astăzi nu sunteţi fericitul proprietar al unui Renault Kadjar, a fost cutia de viteze, aflaţi că francezii au ales să treacă la CVT în loc de EDC.

FLYONE

De fapt modificarea se referă numai la versiunile echipate cu motorul diesel de 1.6 litri şi 130 de cai putere. Transmisia variabilă continuă ar trebui să le uşureze viaţa celor care, din motive diferite, nu se împacă cu cutia de viteze cu dublu ambreiaj (scuzaţi-mi cacofonia).

diselok

Am contactat dealerul Renault pentru mai multe informaţii şi am aflat că este vorba despre acelaşi CVT care în prezent se găseşte pe Nissan Qashqai, cunoscută sub numele de X-Tronic. Printre posesorii de Renault, există mai multe păreri vizavi de schimbările anunţate. Unii susţin că sunt foarte mulţumiţi de EDC, cutia de viteze cu dublu-ambreiaj, mulţi însă o dezaprobă ca fiind extrem de capricioasă şi stricăcioasă.

Totodată există şi o altă categorie, nemulţumiţi de CVT-ul japonezilor de la Nissan, care este la fel de pretenţios şi pentru care, în SUA, ca măsură de protecţie, a fost extinsă garanţia maşinilor până la 200.000 de km.

Ca un apropo, francezii au lansat şi modelul TCe 165, cu motor de 1.6 litri pe benzină, însă aceasta deocamdată nu se regăseşte în pricelist-ul importatorului oficial în Moldova.

Comentarii