lukoil-banenr

De la resuscitarea brandului Rolls-Royce au trecut mai bine de zece ani, iar acum britanicii se pare că au atins apogeul popularităţii. Asta după ce oficialii companiei au anunţat anul 2015 ca fiind al doilea, consecutiv, cel mai productiv an din istoria mărcii. Dovadă acestui fapt servesc cifrele de vânzări care însumează nu mai puţin de 3.785 de exemplare vândute în toată lumea.

bodybuilding

Comparativ cu Toyota, Volkswagen, BMW, Mercedes sau Audi, numărul pare infim, însă nu trebuie să uităm că vorbim despre automobile de lux al căror preţ face cât şase X5-uri de generaţie nouă! Cel mai bine Rolls-Royce s-a impus pe piaţa din Coreea de Sud unde vânzările companiei au crescut cu 73% faţă de anul 2014.

diselok

Locul doi le revine clienţilor din Qatar, cu o creştere de 21%. Asiaticii încheie acest top cu o creştere de 13%, urmaţi de Japonia şi SUA cu 7%, America de Nord cu 6% şi Orientul Mijlociu cu 4%. O creştere nesemnificativă au înregistrat state ca Marea Britanie (2%) sau Rusia (1%).

Acest lucru a fost posibil graţie extinderii reţelei de showroom-uri în toată lumea, iar acum numărul reprezentanţilor oficiali se ridică la 130. Totodată, lansarea modelului decapotabil Dawn ar trebui să contribuie la rândul lui la o îmbunătăţire a situaţiei financiare a celor de la Rolls-Royce.

Rolls-Royce-Dawn-22

Rolls-Royce-Dawn-39

Rolls-Royce-Dawn-42

Comentarii