lukoil-banenr

Sbarro prezintă Intencity

La ediţia cu numărul 82 a Salonul Auto de la Geneva au fost prezentate numeroase concepte, unele în premieră mondială, iar altele – pentru prima dată la Geneva. Un exemplu din prima categorie ar fiprototipul Nuccio, construit de Bertone în cinstea împlinirii unui secol de la înfiinţarea companiei. Pe de altă parte, un concept care a debutat mai demult, dar a venit pentru prima dată la Geneva ar fi prototipul hibrid Lexus LF-LC.

bodybuilding

diselok

Pe lângă aceste concepte purtătoare de embleme cu renume, atenţia jurnaliştilor prezenţi la Geneva a fost îndreptată către un proiect foarte interesant realizat de un grup de studenţi de la Universitatea Tehnologică din Franţa, mai exact din Belfort-Montbéliard. Aceştia sunt cursanţi la Şcoala Espera Sbarro din cadrul instituţiei de învăţământ menţionată.

Şcoala este condusă de Franco Sbarro, un designer italian care a participat activ la Salonul de la Geneva în ultimii 30 de ani, dar conceptul prezentat la ediţia din 2012 este rezultatul obţinut de studenţi după o muncă de un an. Proiectul a fost botezat Intencity, este gândit ca o soluţie pentru aglomeraţiile urbane şi are o masă de 980 de kilograme.

Sbarro Intencity foloseşte un motor electric (asincron trifazat) de 100 Kw care este conectat la o baterie cu litiu-fosfat şi asigură o autonomie de aproximativ 180 de kilometri. Şasiul este multitubular, iar puterea motorului se transmite către roţile din spate.

Interiorul te trimite cu gândul la carlinga unui avion, această senzaţie fiind întărită de modul de plasare al scaunelor sport Recaro. Chiar dacă în locul unei manşe vei găsi un volan, forma acestuia are veleităţi sportive.

Alături de acest concept, la standul celor de la Sbarro au mai fost expuse şi alte modele; primul, intitulat Supercharged este un fel de cart echipat cu un motor Jaguar, iar cel de-al doilea este o replică realizată de Franco Sbarro.

Comentarii