lukoil-banenr

Cel mai ambiţios proiect al constructorului de automobile sport Porsche, hypercarul 918 Spyder, a ajuns pe ultima sută de metri. Supercarul, cu o vechime de aproximativ cinci ani a jucat un rol foarte important în istoria producătorului, iar acum, cu temele făcute, este gata să cedeze locul succesorului său. 

bodybuilding

Conceptul Porsche 918 Spyder a fost prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva în primăvara anului 2010, pentru ca mai târziu, după trei ani de teste, să primească undă verde pentru producţia în serie. În total au fost construite numai 918 unităţi, iar fiecare dintre acestea sunt o piesă importantă a unui puzzle imens în industria auto.

diselok

Vreme de apoximativ doi ani, 2013-2015, timp în care a fost pe linia de asamblare, Porsche 918 Spyder a servit drept punct de reper pentru mulţi constructori auto de renume mondial, fiind şi printre pionerii segmentului de maşini sport cu propulsie de tip hybrid. Astfel au luat naştere şi McLaren P1 sau Ferrari LaFerrari.

La etapa actuală, Porsche 918 Spyder deţine recordul suprem pe circuitul de la Nurburgring, pe care l-a parcurs în numai 6:57 minute. Record care îl transformă în cea mai rapidă maşină de producţie în serie din lume, omologată „street-legal” şi care în ciuda rezervei colosale de 887 CP, reuşeşte să rămână şi accesibilă în exploatare zilnică. Vă amintimă că fişa tehnică a maşinii ne dezvăuie un consum mixt de carburanţi de numai 3 litri la fiecare 100 de kilometri parcurşi!

În ce priveşte lansarea unui succesor pentru 918 Spyder, Porsche a declarat că acesta este deja în proiect, însă s-au arătat rezervaţi vizavi de termenii de producţie sau anul debutului acestuia.

5417734561247326782

13288605071812157785

996398072473439371

46798252045430473

sursa: wcf.com

Comentarii