lukoil-banenr

Într-un reportaj făcut anterior de revista nemţească AutoBild, tehnicienii de la International Council on Clean Transportation au relevat rezultate „eronate”, obţinute în cadrul testului de emisii de noxe, efectuate pe cel mai nou model de BMW X3 al companiei bavareze. Aceştia au declarat că versiunea xDrive20d este cu până de 11 ori mai nocivă decât pretinde a fi!

bodybuilding

Imediat după acest test, preţurile acţiunilor companieii au căzut cu până la 8%, asta în timp ce Volkswagen pierduse deja 25 miliarde de dolari pe seama scandalului de proporţii supranumit ca Dieselgate! BMW însă dezminte toate acuzațiile și spune că nu a folosit nici un fel de soft pentru a păcăli testele de emisii.

diselok

Citat de automarket.ro, Peter Mock, unul dintre inițiatorii testului de emisii, alături de John German, susține că toate datele înregistrate până acum de organizația nonguvernamentală pe care o conduce au indicat faptul că Volkswagen nu este singurul constructor care a păcălit testele de emisii!

Comunicatul oficial al celor de la BMW ne informează despre faptul că „nu se cunoaște modul în care a fost testat X3 de către ICCT penru Autobild, și prin urmare nu pot fi explicate aceste rezultate”. Mai ales că în cadrul acestor teste au fost incluse şi BMW X5 dar şi alte 13 modele echipate cu motoare pe motorină iar cele din urmă au dovedit că respectă normele impuse.

Chiar şi aşa Alexander Dobrindt, ministrul german al transporturilor, a cerut de urgență verificarea tuturor modelelor diesel din gama Volkswagen, precum și versiunile diesel ale celorlalți producători germani.

Comentarii