lukoil-banenr

Anul 2015 s-a sfârşit cu succes pentru trei dintre cele mai populare branduri de automobile premium de lux din SUA. Fiecare dintre aceştia a înregistrat cifre de vânzări fabuloase şi chiar dacă îi despart doar câteva sute de exemplare, totuşi învingător poate fi doar unul. Şi iată că în cinci ani de zile, BMW a reuşit pentru a patra oară să urce în top!

bodybuilding

Cu un total de 346.023 de unităţi livrate, constructorul german de automobile a ocupat locul de frunte din nou, înscriindu-şi o performanţă similară cu cea din anii 2011, 2012 şi 2014. La o distanţă de numai 1.422 de automobile, îi calcă pe urme Lexus, brandul de lux al japonezilor de la Toyota. Aceştia au reuşit să convingă nu mai puţin de 344.601 de clienţi americani, devansând un alt jucător important.

diselok

wcf-us-spec-2016-bmw-750i-xdrive-m-sport-us-spec-2016-bmw-750i-xdrive-m-sport

Mercedes-Benz a trebuit să se mulţumească doar cu locul trei după ce a vândut 343.088 de unităţi (cu 1.513 mai puţin decât Lexus). Acest lucru poate fi explicat şi prin faptul că în luna noiebrie vânzările producătorului de automobile din Stuttgart au scăzut cu 13%. O situaţie similară a putut fi urmărită şi la BMW, unde spre sfârşit de an, cifra de vânzări a căzut cu 17%! De cealaltă parte succesul celor de la Lexus se traduce printr-o creştere esenţială, cu până la 11% mai multe automobile vândute faţă de anul 2014!

Mercedes-Benz S 350 BlueTec (W 222) 2013

Comentarii