lukoil-banenr

Compania Tesla întâmpină grave dificultăți în procesul de asamblare a celui mai disponibil vehicul al său în materie de preț Model 3. Acest lucru se întâmplă din cauza pieselor necalitative sau defecte care sunt livrate spre uzină, anunță canalul CNBC, cu referire la surse din afară și foști lucrători ai uzinei din Freemont, California.

Pilot Autoexpert

Potrivit declarațiilor unuia dintre inginerii Tesla, circa 40% din totalul pieselor livrate către uzină de la partenerii companiei, nu corespund standardelor aprobate. Controlul și reparația acestor părți componente ale vehiculului prezintă principalul motiv din cauza căruia producția lui Model 3 întârzie grav și nu se conformează termenilor.

În unele cazuri, compania este nevoită să transporte piesele către centrul de reparație, care este amplasat la 80 de kilometri de la uzina în care se asamblează propriu zis Model 3. La moment producătorul a angajat un număr suplimentar de ingineri și tehnicieni care se vor ocupa de reparația elementelor defecte, direct pe linia de asamblare.

Într-o scrisoare oficială a companiei Tesla, se anunță că specialiștii din cadrul companiei nu se ocupă cu reparația automobilelor, fiecare dintre care după ieșire de pe banda rulantă trece printr-o verificare specială, care trebuie să satisfacă circa 500 de puncte ale standardelor aprobate.

În al treilea trimestu al anului 2017, Tesla a asamblat circa 260 de unități ale EV-ului Model 3, pe când planul de producție presupunea construcția a 1.500 de vehicule. Numărul mic de exemplare asamblate, a fost explicat de producător prin dificultatea setării elementelor sistemelor de asamblare ale uzinelor din California și Nevada.

Comentarii