lukoil-banenr

Tesla Motors a lansat primul său crossover! Acesta este şi primul vehicul electric de serie, cu garda la sol ceva mai permisivă, care vă poate garanta o uşoară escaladare a unor obstacole nesemnificative sau deplasarea în linişte şi siguranţă pe drumuri „mai de ţară”. 

bodybuilding

Deşi nu avem un comunicat de presă oficial, prin care să fim informaţi despre disponibilitatea noului model şi/sau prezenta acestuia în showroom-urile dealerilor, ne putem mulţumi cu softul care îţi permite să îţi configurezi noul Tesla X Model după bunul plac. Şi ca să nu vă mai ţinem în suspans, aflaţi că preţul de start pentru noul crossover începe de la 132.000 usd în versiunea de achipare standard.

diselok

Ceva mai mult, adică 144.000 te costă un Tesla Model X Signature Series, pentru care va trebui să injectezi şi un avans de 40.000 de dolari, în timp ce clienţii modelelor mai „simple” sunt aşteptaţi cu o plată în avans de 5.000 de usd. Deocamdată, indiferent de dotări, Model X este oferit numai în varianta cu baterii de 90 kWh şi oferă o autonomie de mers de până la 386.2 km. Energia electrică este livrată către patru motoare electrice, două pe faţă capabile de 259 cai putere şi încă două pentru roţile spate care generează 503 cai putere, aşadar un sumar de 772 CP! Nu e rău deloc nu? Iar dacă îţi mai spun că prinde suta în 3.8 secunde? Adică „afumă” cam toată gama de AMG-uri, M-uri şi RS-uri! Vrei mai mult de atât? Scoţi vreo 10.000 de dolari pentru pachetul de performanţă Ludicrous Mode, despre care cei de la Aston Martin au spus că e ridicol, şi poţi accelera de la zero până la o sută în 3.2 secunde!

Dar, să nu uităm şi de latura practică a acestuia. Tesla Model X vine echipată cu trei rânduri de scaune, iar în dotarea Subzero Weather Pack oferă încălzire integrată, pentru toţi cei şapte pasageri! Şi pentru aventurişti, veştile bune nu se încheie aici. EV-ul este capabil să tracteze şi remorcile cu o greutate de puţin pest 2.200 de kilograme.

Pe mine m-a convins! Voi ce părere aveţi?

69a731bb2b08d53f8166ef5c15041b94010aaa54

f65b2a1bf8147c1cd1e2003180f81944126a096c

Comentarii