lukoil-banenr

Constructorii auto pun un mare accent pe rezultatele obţinute în cadrul testelor de impact susţinute de EuroNCAP în Europa, respectiv IIHS în Statele Unite. Rezultatele bune sunt sinonime cu eforturi de respectare a normelor de siguranţă, norme diferite însă în Europa şi în Statele Unite. Iar pentru a evita investiţii costisitoare, necesare respectării unor reguli diferite, constructorii auto doresc unificarea testărilor şi stabilirea unui criteriu de notare comun.

bodybuilding

”Producătorii sunt de părere că pot economisi sute de milioane de dolari dacă se vor unifica standardele de siguranţă pe cele două continente.”

diselok

Pentru a exercita presiune asupra celor două organisme de testare, constructorii vor să comande mai multe studii de specialitate, capabile să găsească puncte comune între testele europene şi cele americane. Astfel, companiile din Europa şi de dincolo de Ocean au cerut ajutorul Institutului de Cercetări în Domeniul Transporturilor din Michigan şi unui grup de cercetători de la Universitatea Chalmers din Gotheburg pentru a încerca să convingă autorităţile de beneficiile unor teste unificate.

Cele două institute vor acumula date şi vor propune o soluţie metodologică până la sfârşitul lunii aprilie sau începutul lunii mai. Analizele vor dura până la finalul lui 2014, momentul când cele două părţi se vor afla la un singur pas de la definitivarea normelor comune.

Comentarii