lukoil-banenr

Toate informaţiile despre prima maşină electrică BMW!

bodybuilding

Ideea unui BMW neconvenţional, cu propulsie electrică şi cu o caroserie aproape de monovolum, prezentată de bavarezi în formă de concept în urmă cu doi ani, a ajuns şi la forma finală, pregătită pentru producţia în serie.

diselok

Prin urmare, BMW i3 devine primul reprezentant al noii game ”i”, indicativ care va desemna de acum încolo modele cu propulsie electrică sau hybridă. Cel mai probabil, fanii firmei bavareze vor fi primii care să arunce cu pietre în noul model, motivaţi de designul bizar pentru un BMW: un fel de monovolum de oraş, cu o lungime de 4 metri, ceea ce îl face în momentul actual şi cel mai scurt BMW. Şi chiar dacă farurile şi grila cu cei doi ”rinichi” respectă tradiţia mărcii, aspectul frontal face notă discordantă faţă de restul modelelor BMW actuale, în timp ce spatele pare a nu avea nicio legătură cu BMW, fiind înalt, îngust şi având stopuri ciudate integrate în hayon.

Din acest meniu nu pot lipsi nici portierele diferite, cele din spate fiind mult mai mici şi având deschidere inversă, în timp ce linia inferioară a geamurilor poate fi caracterizată de-a dreptul ciudată. Adevărat, astfel accesul în interiorul cu 4 locuri este mai facil decât în cazul coupe-urilor BMW, dar ambianţa interioară nu prea face trimiteri la sportivitate. În schimb, ergonomia se află la un nivel foarte bun, fiind “pipărate” cu un caracter high-tech impresionant.

În habitaclu, bordul simetric este dominat de un display central care dă impresia că pluteşte, la baza sa fiind plasate comenzile pentru multimedia şi climatizare, într-un mod diferit faţă de modelele BMW convenţionale. Şi tabloul de bord din spatele volanului a fost transformat într-un display generos, cu afişaj lizibil, pe care primează informaţiile referitoare la consumul de energie şi autonomie.

Nu poate fi trecut cu atenţia nici modulul de pe coloana volanului, destinat comenzilor cutiei de viteze, astfel putând să se elibereze spaţiul de pe tunelul central, nemaiexistând o consolă voluminoasă, ci creându-se mult spaţiu pentru pasagerii din faţă.

Din punct de vedere tehnic, rămân valabile principalele informaţii date publicităţii cu puţin timp înainte despre revoluţionistul BMW i3, la care mai poate fi adăugat preţul de bază în Germania, de 34.950 euro.

Comentarii