lukoil-banenr

Tot mai mulţi posesorii de Toyota Prius devin clienţii lui Chevrolet Volt

Deşi a debutat ezitant, Chevrolet Volt se dovedeşte a fi un model care câştigă tot mai mult teren pe segmentul maşinilor eco. General Motors a emis recent un comunicat oficial prin care încearcă să popularizeze atracţia clienţilor de Toyota Prius faţă de Chevrolet Volt.

bodybuilding

Potrivit documentului publicat de americani, Prius este cel mai des întâlnit model oferit în schimbul unui Volt. Pe locurile următoare se numără un alt model Toyota, Camry, Honda Civic şi BMW Seria 3. Această statistică dovedeşte că 70% din clienţii lui Volt oferă la buy-back modele care nu fac parte din grupul GM.

diselok

Proaspeţii posesori se declară extrem de mulţumiţi de maşina electrică, 93% dintre ei declarând că ar face aceeaşi alegere şi acum.

Cristi Landy, managerul departamentului de marketing Chevrolet, a declarat: “Aproape 7 din 10 clienţi Volt sunt noi pentru Chevrolet. Cu un astfel de aflux de oameni noi în showroom-urile noastre, chemaţi practic de Volt, dealerii noştri trebuie să se dedice 100% pentru a fideliza publicul şi a-i prezenta întreaga ofertă de modele Chevrolet.“

Comentarii