lukoil-banenr

Toyota 2000GT SEV

Între 1967 şi 1970, Toyota şi Yamaha au revoluţionat universul automobilului nipon cu un exemplar pe care testerii nu s-au ferit să-l compare cu emblematicul contemporan Porsche 911. Da, e vorba despre grand-tourer-ul 2000GT cu motor în faţă, tracţiune spate şi suficient şarm încât să joace în filme cu spioni.Motoarele care au stat sub capota lungă a supercarului japonez sunt benzinare de 2, respectiv 2,3 litri, cel din urmă dezvoltând o putere de 150 CP. După mai bine de 30 de ani de la încetarea producţiei, un model 2000GT ajunge să se vândă şi cu 335.000 de dolari americani.Este, fără îndoială, o maşină de colecţie, argument întărit şi de cele doar 351 de maşini construite. Dacă mulţi dintre noi ar plăti bani buni pentru a se delecta cu muzica celor şase cilindri în linie, o echipă de ingineri luat un exemplar autentic şi i-au schimbat motorul termic cu unul mai puternic şi mai silenţios – mai exact, unul electric, de 163 CP, capabil să ducă grand tourer-ul până la viteze de 200 de kilometri pe oră.Proiectul Crazy Car (aşa a fost intitulat) a fost iniţiat de către o echipă de ingineri şi s-a desfăşurat în colaborare cu Toyota. Pe lângă motorul electric (alimentat de o baterie Li-ion de 35 kWh şi de panouri cu celule fotovoltaice amplasate pe capotă), 2000GT SEV a suferit şi modificări la interior, primind şi o serie de gadgeturi de ultimă oră.

bodybuilding

diselok

Comentarii