lukoil-banenr

Constructorul nipon de automobile a prezentat de curând o nouă generație a celebrului model Century. Limuzina vrea să ne convingă de faptul că și Toyota știe să facă mașini de lux, chiar dacă acest rol ar fi trebuit să le revină celor de la Lexus.

Pilot Autoexpert

Pe scurt, avem un nou pretendent la titlul de lider în segmentul limuzinelor de lux. Un vehicul construit după o rețetă cunoscută doar japonezilor de la Toyota, dotat cu un sistem de propulsie de tip hybrid, ce împachetează o rezervă de 431 CP și care promite mult confort.

Nu vă vom vorbi despre design și performanțe tehnice din mai multe motive. Felul în care arată nu trebuie să ne îngrijoreze pe noi, iar despre cât de rapid accelerează sau care este viteza maximă atinsă știu doar constructorul (și viitorii clienți).

Ce altceva vă putem spune despre limuzina de 150.000 euro este faptul că scaune cu masaj și un sistem multimedia ce poate fi accesat prin intermediul unui display de 11.6 inch și care își are legătura cu o instalație audio cu 20 de difuzoare. Interiorul nu este la fel de luxos precum într-un S-Class și nici foarte tehnologizat ca într-un Seria 7 sau A8, ci dincontră, se prezintă foarte sobru și calm.

Abordarea pe care au ales-o japonezii este orientată mai mult către clienții care au nevoie de o limuzină cu șofer, dar care iată că nu se regăsesc pe lista potențialilor clienți ai constructorilor europeni de automobile.

Comentarii