lukoil-banenr

Potrivit unui nou studiu de piaţă, efectuat de compania Kantar Millward Brown, Toyota este din nou cel mai valoros brand auto la nivel mondial. Şi de această dată constructorii premium  germani au rămas în umbra niponilor.

Pilot Autoexpert

Chiar dacă sunt în scădere faţă de anul trecut, cu circa 3%, reprezentând o valoare de piaţă de 28.7 miliarde de dolari, Toyota este totuşi pe primul loc când vine vorba de branduri auto. Pe locul doi s-au clasat cei de la BMW cu 24.6 miliarde de dolari iar pe locul trei este Mercedes-Benz. Constructorul german de automobile, cu sediul în Stuttgart a crescut cu 4% faţă de anul trecut însă tot nu a reuşit să păşească peste BMW.

„Toyota este considerat un brand fiabil, de calitate. Chiar și atunci când a avut probleme cu recall-urile, clienții spuneau că mașinile lor sunt în regulă”, este explicația lui Peter Walshe, directorul Kantar Millward Brown.

Ford, Honda și Nissan ocupă următoarele poziții în fața celor de la Audi, în timp ce Tesla a înregistrat cel mai spectaculos progres. Valoarea de piață a producătorului de mașini electrice a crescut cu 32%, la 5.9 miliarde de dolari, ocazie cu care a urcat pe locul 8 și a surclasat rivali precum Land Rover și Porsche.

 

Comentarii