lukoil-banenr

În lumea supercarurilor exotice, preţurile de milioane nu sunt un şoc terapeutic pentru cumpărători ci mai degrabă o normă, prin care îşi etalează fiecare averea în public, atunci când apare la volanul unui asemenea bolid. Un bilet de intrare în rândul celor mai pretenţioşi automobilişti.

Însă ce se poate spune oare despre proprietarul unui Lykan Hypersport, un automobil construit de o companie fără un trecut bogat istoric şi care cu siguranţă că nu a pus la fel de multe condimente ca într-un LaFerrari, Bugatti Chiron sau un Koenigsegg. Chiar dacă vine dintr-un mediu ceva mai fierbinte, totuşi preţul pare a fi un pic cam exagerat pentru un ceea ce are de oferit în schimb.

Iar ce are de oferit este numărul de modele limitate la numai 7 unităţi în versiunea James Edition. Greu de spus că se remarcă cu ceva deosebit faţă de restul gamei, însă la fel ca şi celelalte modele construite în garajul W Motors, pune pe roţi în jur de 780 de cai putere, extraşi din motorul cu şase cilindri de 3.7 litri, preparat de RUF.

Deci nu e un V12, nu e hybrid, nu poartă numele vreunui constructor şi nici nu se plasează în lista celor mai nebune supercaruri din lume cu cifre ameţitoare la categoria performanţelor. Aşadar, aţi alege un Lykan Hypersport în locul unui Ferrari, Lambo, Koenigsegg sau Bugatti?

 

 

Comentarii