lukoil-banenr

 

Un nou designer pentru a renaște Lincoln-ul

bodybuilding

Ford intenționează sa renască legendara marca americană Lincoln, pentru acest lucru conducerea Ford a angajat un noul lider a departamentului de design de al Lincoln. Noul lider va fi Max Wolff, fostul designer şef al exterioarelor Cadillac. Max Wolff este un australian în vârstă de 38 de ani care va fi noul şef a departamentului de design de la Lincoln începând cu 3 ianuarie 2011. La moment Max Wolff este responsabil pentru design-ul exterior al modelelor Cadillac din 2007. În trecut, Wolff a lucrat pentru GM în cadrul Daewoo Auto&Technology, unde a pregătit modelul Chevrolet Cruze. Cariera sa pentru GM a început în Australia, în cadrul măcii Holden, în anul 1998.
Moray Callum, directorul executiv de design pentru divizia americană a mărcii Ford, a afirmat ca Max Wolff va fi resposnsabi de prezentarea a şapte modele „noi sau îmbunătăţite semnificativ” în următorii şapte ani.
Lincoln a fost cea mai bine vândută marcă de lux din Statele Unite ale Americii în 1998. Deși în acest an Lincoln a vândut cu 7,4 % mai mult decat aceiași perioadă a anului precedent vânzând 77,768 unități, el oricum cedează mărcilor de lux de peste ocean, Volvo, Jaguar, Land Rover şi chiar Aston Martin. Mărcilor Mercedes, Lexus şi BMW, Lincoln cedeaza 50 % din vânzări. Astfel Ford intenționează să readuca golria mărcii Lincold din trecut, fiind cea mai populara marca de lux din Statele Unite ale Americii. Totodată Ford vrea să elimine aproximativ 200 de dealeri pentru a spori vânzările per reprezentanţă.

Comentarii