lukoil-banenr

Următorul BMW Seria 7 va deveni mult mai uşor

Toţi ştim bine deja că recent Mercedes-Benz a lansat noul său S-Klasse şi l-a promovat ca fiind cel mai avansat produs tehnologic din istoria sa. Printre ăştia toţi nu au cum să nu se enumere printre primii chiar oficialii de la BMW, nevoiţi acum să vină cu o replică pe măsură. Astfel, era şi cazul ca Herbert Diess, omul care coordonează dezvoltarea viitoarei generaţii Seria7, să ne promită acum cel mai avansat BMW din istorie.

bodybuilding

diselok

Una dintre noutăţile pe care ni le va propune noul Seria 7 este şasiul de tip monococă, construit dintr-un mix de aluminiu, oţel şi fibră de carbon. El va lua locul celui actual, construit doar din oţel de înaltă rezistenţă. Folosirea unor materiale mult mai uşoare va face ca masa totală a versiunii 740i să scadă cu mult sub cele 1900 ale actualei generaţii. Surse oficiale susţin chiar că va scădea sub 1670 de kilograme, actuala masă a modelului Seria 5.

Decizia de a supune modelul unui intens proces de slăbire vine după ce inginerii BMW au făcut progrese mari în dezvoltarea structurii de carbon a electricului i3. Existau multe zvonuri şi că pierderea în greutate se va face pe fondul unei reduceri a dimensiunilor, însă viitorul BMW Seria 7 nu va măsura la sigur mai puţin de 5010 mm lungime, 1815 mm lăţime şi 1425 mm înălţime.

Primele prototipuri au ajuns deja în faza de testare, pregătind lansarea versiunii finale, programată la sfârşitul anului 2015.

Comentarii