volkswagen_tsi
volkswagen_tsi
lukoil-banenr

Grupul Volkswagen a anunţat că începând cu anul 2017, vor renunţa la unităţile de 1.4 litri TSI pe benzină dar şi 1.6 litri TDI pe motorină, în favoarea unui propulsor absolut nou. Acesta are o capacitate cilindrică de 1.5000 cmc şi va fi disponibil în ambele versiuni de alimentare cu carburanţi benzină/diesel. 

bodybuilding

Se pare că germanii încearcă din răsputeri să îşi spele vina dar şi să-şi recapete alura în urma scandalului de emisii poreclit şi Dieselgate. Chiar dacă compania a fost obligată să achite despăgubiri de ordinul miliardelor de euro, atât în SUA cât şi în Europa, totuşi acest lucru nu le-a curăţat pe deplin imaginea.

diselok

În ce priveşte noul propulsor, aici nemţii s-au zgârcit la detalii, limitându-se doar la câteva descoperiri făcute publice de către CEO-ul companiei, Herbert Diess, în cadrul Salonului Auto Internaţional de la Detroit (NAIAS). Diess a ţinut să precizeze că noul agregat va debuta pe piaţă odată cu lansarea unei noi generaţii a hatchback-ului Golf. Motorul va beneficia de tehnologia de deactivare a cilindrilor, turbocompresor dar şi injecţie directă.

Cei de la Volkswagen susţin că noile propulsoare îi vor costa scump pe producători însă efortul financiar se va răscumpăra printr-o masă totală mai mică şi un consum de carburanţi mult mai eficient.

Comentarii