lukoil-banenr

Inginerii din Wolfsburg au dat din nou lovitura, de această dată reuşind să obţină un număr de cai putere foarte impresionant pentru un motor cu un volum de lucru relativ mic, de numai 2.0 litri. 

bodybuilding

Deşi ai putea jura că este un propulsor absolut nou, în fapt, este vorba despre motorul EA288, dar care a suferit modificări esenţiale pentru a produce nu mai puţin de 270 de cai putere! Comparativ cu versiunea actuală a aceluiaşi agregat care dezvoltă 240 de CP, putem vorbi de o creştere de până la 14% a performanţelor. Totodată, noul propulsor respectă toate normele de poluare, chiar şi cele mai dure, care urmează să intre în vigoare abia în 2020!

diselok

Până şi V6-le de 3.0 litri instalat pe cel mai modern Volkswagen Touareg ar putea fi invidios, aşa cum acesta se poate lăuda cu numai 260 de CP! Un asemenea câştig de putere a putut fi posibil datorită instalării unui turbocompresor electric, un sistem de injecţie mai performant dar şi un sistem nou de control al supapelor.

Însă aceasta nu e tot. Volkswagen a oferit şi câteva detalii noi despre transmisia DSG cu 10 trepte! Da da, aţi citit bine, 10 trepte! Aceasta va debuta abia în 2016 şi va putea fi cuplată chiar şi cu motoarele în patru cilindri, asta în ciuda faptului că ştie cum să jongleze până la 550 de Nm de cuplu motor. De remarcat că noua transmisie permite utilizarea tehnologiei care decuplează motorul atunci când pedala de acceleraţie nu mai este apăsată, iar sistemul de recuparere a energiei electrice la frânare va face parte din dotarea standard!

 

Comentarii