lukoil-banenr

Cel mai mare SUV al mărcii din Wolfsburg, Volkswagen Touareg, a primit un facelift. Printre trăsăturile cheie ale lui Touareg facelift se numără blocurile optice bi-xenon oferite standard, noi trăsături estetice, o gamă mai generoasă de culori, materiale şi jante din aliaj şi altele. Cei de la Volkswagen i-au aplicat lui Touareg și îmbunătăţiri aerodinamice, precum şi introducerea de anvelope cu cu rezistenţă redusă la rulare în vederea reducerii consumului de carburant. De asemenea suspensia standard a fost îmbunătăţită, iar suspensia pneumatică permite o gardă la sol şi mai ridicată la rularea pe teren accidentat, aceasta ajungând până la 30 de centimetri.

bodybuilding

În materie de tehnologie, Touareg facelift are sistem de cruise control adaptiv cu frânare automată şi funcţie stop-and-go, ceea ce înseamnă că modelul este capabil să se oprească atunci când vehiculul din faţă se opreşte şi să pornească din nou şi să accelereze până la viteza prestabilită odată ce coloana s-a pus din nou în mişcare. Touareg facelift are și mai multe comenzi iluminate la bord, alături de noi soluţii de iluminare interioară.

diselok

volkswagen_touareg_v6_tdi_2

Motorizările oferite în gama Touareg în Europa sunt diesel-uri cu şase şi opt cilindri în V. Cel mai mic TDI este un V6 de 3.0 litri, care asigură 204 CP. Următoarea versiune TDI asigură 258 CP, iar vârful gamei TDI este un V8 care livrează 340 CP. Pe pieţele cum ar fi Asia, Rusia şi SUA, Touareg este oferit şi cu motorizări alimentate cu benzină, sub forma propulsoarelor TSI V6 şi TSI V8, care asigură 360 CP.

SUV-ul german poate fi comandat şi într-o versiune hibridă care are un motor V6 TSI de 333 CP, acompaniat de un motor electric de 52 CP. Împreună, cele două unităţi formează un sistem hybrid care livrează 380 CP şi 580 Nm, care anunţă un consum mixt de 8.2 litri la sută.

Toate versiunile V6 TDI ale lui Touareg facelift respectă normele Euro 6 şi sunt echipate în standard cu un sistem automat de frânare post-coliziune, menit să prevină accidentele în lanţ în cazul în care şoferul nu apucă să oprească maşina după primul impact.

Versiunea restilizată a debutat la Salonul Auto de la Beijing şi va fi lansată pe piaţa europeană în vara anului curent.

volkswagen_touareg_v6_tdi_3

volkswagen_touareg_v6_tdi_4

volkswagen_touareg_v6_tdi_7

volkswagen_touareg_v6_tdi_8

Comentarii