lukoil-banenr

Sezonul de iarnă a trecut, dar pe semne că autorităţile noastre, dar şi responsabilii de la Exdrupo aşteaptă vreo confirmare oficială de pe Marte, pentru a începe lucrările de reparaţie a drumurilor. 

bodybuilding

Între timp, numărul gropilor în asflat s-a mărit, iar unele străzi din capitală pot fi comparate cu un adevărat poligon de teste pentru suspensia maşinii. Taxele le achităm, dar drumuri nu avem. Dar se poate şi mai rău nu? Putem răbda situaţia din ţară? Că doar am răbdat şi atunci când s-a furat miliardul! Deci putem declara că e suportabil.

diselok

IMG_2884

Până una alta, savuraţi galeria de imagini mai jos, fiecare groapă merită atenţia! Mai ales că apariţia unei noi gropi este un proces complex şi trebuie respectate cu grijă toate procedeele. Întâi de toate este apa care se scurge prin canalalele „inexistente” atunci când plouă, sau se poate dobândi din vreo ţeavă spartă a celor de la Apă Canal care tot timpul au ceva de reparat. Acesta intră în reacţie cu sarea şi nisipul aruncate pe asfaltul îngheţat iarna, peste care apoi sunt aduse cu mare gijă pietrişul din gropile neacoperite mai devreme, totul pentru a da naştere unei noi gropi! Şi aşa în fiecare zi! Nu mai menţionez strada Meşterul Manole, Vasile Alexandri, Nicolae Testemiţeanu unde poţi să ţi rupi şi capul, sau viaductul care parcă mai ieri a fost reparat…

Noroc de maşinile super scumpe şi performante care îţi fură ochii de la săpăturile în asfalt, altfel chiar nu ştiu ce ne-am face!

IMG_2926

IMG_2820

IMG_2822

IMG_2831

IMG_2834

IMG_2843

IMG_2849

IMG_2861

IMG_2863

IMG_2865

IMG_2877

IMG_2886

IMG_2895

IMG_2904

IMG_2906

IMG_2907

IMG_2911

IMG_2915

IMG_2922

IMG_2927

Comentarii