lukoil-banenr

Așa cum MTM e considerat un tuner destul de extremist, modelele Audi tunate de MTM fiind pline de putere pentru cei ahtiaţi după forţă cât mai mare, un pick-up VW Amarok tunat de MTM nu prea are șanse să fie cuminte. Volkswagen Amarok e un automobil care inspiră multă robusteţe şi putere, ceea ce i-a motivat pe tunerii de la MTM să supraliciteze, dar nu prin tunarea motorului de top 2.0 TDI de 180 CP, ci prin înlocuirea acestuia cu un propulsor superior.

bodybuilding

MTM-Volkswagen-Amarok-V8-Passion-01

diselok

Cât de superior? Așa cum era cazul să o facă chiar VW: modelul Amarok primeşte un TDI V8 de 4,2 litri, cunoscut de pe Touareg sau Audi Q7, motor care dezvoltă acum o putere maximă de 410 CP şi un cuplu maxim de 930 Nm. Valori impunătoare care-i conferă pick-up-ului german performanţe ce sunt foarte apropiate de ale unui hot-hatch foarte ușor: doar 6 secunde pentru demarajul 0-100 km/h şi o viteză maximă de 220 km/h.

Performanţele respective au necesitat şi modificări ale suspensiei spate, unde s-a renunţat la arcurile foi în favoarea unora pe aer combinate cu o bară Panhard, iar tamburii sunt înlocuiţi cu discuri de frână, pentru un comportament mai sigur la frânare la viteze mari. Jantele mai mari, de 22 de inch, reușesc de minune să trezeacă respect față de impozantul pick-up german.

MTM-Volkswagen-Amarok-V8-Passion-03

Comentarii