lukoil-banenr

VW Golf GTD şi e-Golf – prezentare pe scurt înainte de Geneva

Prima versiune este Golf-ul numit GTD, motorul căruia de tip patru-în-linie de 2,0 litri livrează 183,5 CP – ceea ce este cu 13 cai putere şi cu aproape 30 de Nm mai mult decât în cazul generaţiei anterioare. Totodată, este şi cea mai puternică versiune diesel pe care o primeşte Golf VII.

bodybuilding

diselok

Toată puterea este transmisă punţii faţă prin intermediul unei cutii manuale în şase trepte (opţional va fi disponibil şi cu DSG-ul cu dublu-ambreiaj, tot cu şase rapoarte), ajutând cele 1.302 kilograme de Golf diesel să sprinteze de la zero la 100 km/h în 7,5 secunde (cu 0,6 sec. mai rapid decât VI GTD) şi să atingă 243 km/h viteză maximă.

Iar aşa cum ne referim la o premieră diesel, şi cifrele de consum sunt la fel de importante ca cele de performanţă. Consumul mediu declarat de Volkswagen este de 4,1 l/100 km, în timp ce cantitatea de emisii poluante este de doar 109 g/km CO2.

În calitate de alternativă, compania Volkswagen vă propune să renunţaţi la kit-ul estetic agresiv şi la jantele mari şi la dieselul de 2,0 litri şi să optaţi pentru versiunea electrică a Golfului: 117 CP şi 270 Nm obţinuţi pe cale naturală prin intermediul unui motor electric alimentat de un set de baterii Li-ion, cu o capacitate de 26,5 kWh. Bateriile (situate în spatele banchetei) vor putea fi încărcate în doar cinci ore de la priza din casă. Iar ce ţine de performanţă, germanii anunţă următoarele cifre: 0-100 km/h în 11,8 secunde şi o viteză maximă (limitată electronic) de 135 km/h.

e-Golf va avea trei moduri de rulare: Normal, Eco şi Range. În modul Eco, puterea motorului va fi limitată la 95 CP, iar viteza la 120 km/h. Dacă aveţi nevoie de autonomie, atunci activaţi modul Range şi economisiţi, fiind concomitent lipsiţi de sistemul de aer condiţionat care se dezactivează automat, iar viteza maximă este egală cu “jalnicii” 95 km/h.

Comentarii