lukoil-banenr

VW vrea să lanseze un brand low-cost

Germanii de la VW inforemază că ar putea introduce pe piaţă în anul 2015 un nou brand low-cost automobilele căruia s-ar poziţiona în diapazonul de preţuri între 5.000 şi 10.000 de euro.

bodybuilding

diselok

„Avem nevoie de un automobil ieftin. Trebuie să atacăm puternic pieţele emergente. Avem nevoie de o maşină de 5.000 de euro, pentru Asia (India, China şi Asia de Sud-Est), Africa şi alte regiuni. Aceste ţări reprezintă o piaţă bună pentru un automobil low-cost. Nu trebuie să reinventăm roata. Vom dezvolta acest model pe baza celorlalte automobile din portofoliul nostru”, a declarat recent Bernd Osterloh, liderul sindicatului care reprezintă angajaţii Volkswagen.

Aceaastă informaţie pare a fi o replică companiei Nissan care recent anunţase că va pătrunde pe pieţele emergente cu noi automobile Datsun, la preţuri cuprinse între 3.000 şi 5.000 de dolari.

Comentarii