lukoil-banenr

Porsche revine în acest an în cursa de 24 de ore de la Le Mans, iar maşina cu care germanii vor încerca să-i bată pe rivalii de la Audi şi Toyota se numeşte 919 Hybrid. Unitatea de propulsie a acestuia este alcătuită dintr-un motor V4 turbo de 2 litri cu injecţie directă şi tracţiune spate capabil să ajungă până la 9000 de rotaţii pe minut, la care se adaugă un motor electric şi un acumulator realizat în tehnologie Li-Ion. Motorul electric este compus la rândul său dintr-un sistem care recuperează energia eliberată în momentul frânarii şi un alt sistem care recuperează energia din căldura degajată de sistemul de evacuare.

bodybuilding

Cele două sisteme sunt asemănătoare ca principiu cu cele din Formula 1 cunoscute în acest sezon drept MGU-K (Motor Generator Unit – Kinetic) şi MGU-H (Motor Generator Unit – Heat), însă au un mod de funcţionare diferit.

diselok

Porsche 919 Hybrid7

Porsche 919 Hybrid se remarcă mult prin paleta de culori aleasă de constructorul german. Aceasta este predominant gri, iar numărul 919 este amplasat vizibil pe partea frontală şi pe laterale cu un font alb pe fundal roşu. Noua paletă de culori include şi sloganul „Porsche Intelligent Performance”, întrucât primele litere ale fiecărui cuvânt sunt vizibile atunci când maşina este privită de sus.

Porsche este constructorul cu cel mai mare succes în Cursa de 24 de ore de la Le Mans: germanii au trumfat de 16 ori în cea mai cunoscută cursă de anduranţă din lume, printre care se numără şi şapte victorii consecutive în perioada 1981-1987. Ultimul succes datează din 1998. Porsche este urmată în clasament de Audi, care a obţinut 12 victorii.

Oficialii Porsche afirmă că 919 Hybrid este cea mai complexă maşină de curse pe care au dezvoltat-o pe parcursul istoriei.

2014 Porsche 919 Hybrid debut in Geneva

2014 Porsche 919 Hybrid debut in Geneva2

2014 Porsche 919 Hybrid debut in Geneva5

Porsche 919 Hybrid1

Porsche 919 Hybrid4

Porsche 919 Hybrid8

Porsche 919 Hybrid9

Porsche 919 Hybrid17

Comentarii