lukoil-banenr

Noul Audi TT păstrează linia generală care l-a caracterizat încă de la lansarea primei generaţii TT în 1998. Audi a surprins prin liniile abordate pentru coupe-ul său. Din profil, maşina poate fi recunoscută imediat. Privită din faţă, lucrurile se schimbă. Noul TT este mai agresiv ca niciodată, iar acum partea frontală este dominată de calandrul Single Frame, semnătura tuturor modelelor Audi. O altă modificare este amplasarea emblemei cu patru cercuri, care pentru prima dată nu mai este amplasată pe grila radiatorului ci pe capotă evocând modelul R8. Farurile dau un plus de agresivitate prin liniile tăioase abordate, iar acestea sunt oferite cu tehnologia Xenon în standard. Opţional Audi oferă şi tehnologia LED şi Matrix LED unde lumina este generată de diode controlate individual. Evacuările simetrice completează partea din spate, iar pentru modelul TTS acestea sunt duble.

bodybuilding

Audi TT2

diselok

Pentru construcţia caroseriei, Audi a folosit din nou aluminiul ca material principal pentru a face un TT mai uşor şi mai agil. Noul Audi TT cântărind 1.230 de kilograme în versiunea 2.0 TFSI este cu 50 kg mai puţin faţă de predecesorul său.

La interior, designerii Audi preferă o temă minimalistă. Interiorul este dominat de cele cinci guri de ventilaţie rotunde, o trăsătură de design specifică pentru Audi TT. Gurile de ventilaţie au acum înglobat şi un display digital, iar comanda de reglare a temperaturii a fost integrată direct în priza de aer. Volanul păstrează partea de jos teşită. Controller-ul MMI este la locul său, lângă levierul schimbătorului de viteze, dar Audi a eliminat display-ul central în favorea noului sistem numit Audi Virtual Cockpit, un display digital complet aşezat în faţa celui de la volan. Noul sistem înlocuieştei indicatoarele analogice de orice fel şi oferă informaţii de la toate sistemele maşinii.

Audi TT17

Audi TT16

Interiorul noului Audi TT are un afişaj de 12.3 inch în spatele volanului, care poate fi utilizat în două feluri. Există posibilitatea vizualizării „clasice”, când afişajul prezintă cele două ceasuri – vitezometrul şi tahometrul, alături de indicatorul de carburant şi un indicator de temperatură al lichidului de răcire, precum şi vizualizarea în modul „infotainment”, când bordul afişează ceea ce ne arată în mod normal ecranul amplasat la mijlocul bordului. Scaunele sport standard oferite pentru modelul TT au tetiere integrate şi sunt amplasate mai jos decât cele ale modelului precedent. În plus sunt şi cu cinci kilograme mai uşoare.

Audi va oferi noul coupe TT şi TTS cu trei variante de motorizare. Toate folosesc propulsoare cu patru cilindri cu injecţie directă supraalimentate prin sistem turbo. Două dintre ele sunt unităţi TFSI, iar pentru cei care preferă motorina, Audi oferă şi o motorizare TDI pentru noul Audi TT. Motorul 2.0 TDI de 184 CP este oferit ca propulsor entry-level şi este asociat cu o cutie de viteze manuală şi tracţiune faţă. 2.0 TFSI – motorul pe benzină – este disponibil în două variante de putere de 230 CP pentru modelul TT şi 310 CP pentru TTS. În versiunea de 230 CP, motorul 2.0 TFSI furnizează şi 370 Nm între 1.600 şi 4.300 rpm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/oră în 6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/oră. Pentru versiunea de top Audi TTS, constructorul german a păstrat motorul 2.0 TFSI de 310 CP şi 380 Nm disponibili între 1.800 şi 5.500 rpm.

Preţurile pentru noul model nu au fost comunicate încă oficial.

Audi TT1

Audi TT3

Audi TT13

Audi TT14

Audi TT15

Comentarii