lukoil-banenr

Pentru ca să fie un Porsche Cayman S mai scump de trei ori şi cu o forţă de atracţie mult mai mare, te adresezi carosierului italian Studiotorino şi primeşti un formidabil Moncenisio.

bodybuilding

Moncenisio, prezentat ca prototip la Muzeul National al Automobilului din Torino, este bazat pe un Cayman S, dar este inspirat din superbul Porsche 904 din 1963.

diselok

Să o luăm de la capăt: carosierul italian înlocuieşte spoilerul frontal, panourile laterale şi spoilerul posterior cu elemente din fibră de carbon care sunt o trimitere clară la designul celebrei maşini Porsche de acum 50 de ani. În plus, micile geamuri lateral-spate ale maşinii sunt acoperite cu panouri de metal sudate, pentru a-i schimba complet aspectul maşinii, în special atunci când e privită din spate.

studio-torino-moncenisio-13

Daniele Gaglione, creatorul acestei maşini, a mai modificat şi aspectul spoilerului spate şi al evacuării, pentru un mai mare plus de sportivitate.

La interior, regăsim tapiţerie din piele cam peste tot, într-o combinaţie de culori extrem de revigorantă.

Regredabil sau nu, da maşinii nu i-au fost aduse modificări de natură tehnică.

Numele Moncenisio provine de la prima cursă de viteză în coastă din lume, Susa-Moncenisio (1902), iar maşina va fi produsă într-o serie limitată la 19 exemplare, fiecare cu un preţ de 145.000 de euro, la care se adaugă preţul maşinii iniţiale.

studio-torino-moncenisio-12

studio-torino-moncenisio-05

studio-torino-moncenisio-06

studio-torino-moncenisio-07

studio-torino-moncenisio-10

Comentarii