lukoil-banenr

De la apariţia noului Seria 7 în caroseria G11/G12, toată lumea era în aşteptarea unei versiuni de vârf, care să poată concura la egal cu Mercedes-AMG S65 AMG. Prima încercare în acest sens le-a aparţinut specialiştilor de la Alpina care au prezentat modelul B7, înzestrat cu 600 de cai putere. Ceva mai târziu a debutat versiunea deuzină M760Li xDrive, care pune pe roţi acelaşi număr de căluţi şi este la fel de impresionantă. Şi cu toate astea, parcă se cerea ceva în plus.

bodybuilding

În acest sens atelierul de tuning german Noelle Motors susţine că ar avea o ofertă greu de refuzat. Este vorba de un pachet de tuning care îţi pune pe tavă în jur de 629 cai putere şi 820 Nm de cuplu motor şi pe care să îi foloseşti într-un „banal” 750i. Motorul capabil să dezvolte asemenea performanţe este acelaşi V8 de 4.4 litri, twin-turbo, uşor modificat, cu turbine noi, o resoftare a blocului electronic de comandă şi o evacuare mult mai permisivă.

diselok

Rezultatele vorbesc de la sine. Dacă BMW 750i prinde prima sută la oră în 4.7 secunde, M760Li xDrive face acelaşi exerciţiu în 3.7 secunde, atunci pacientul Noelle Motors reuşeşte să coboare până la 3.6 secunde! Sună impresionant pentru o maşină care cântăreşte aproximativ două tone nu? N-aş vrea să fiu la volanul unui supercar cu pretenţii, angajat într-o cursă de semafor cu un şeptar modificat în halul ăsta.

bmw-750i-by-noelle-1-750x500

Comentarii