lukoil-banenr

În anul 2016, bavarezii au prezentat modelul BMW M4 GTS, care a devenit cel mai puternic M4 construit vreodată. Modelul se lăuda cu 500 CP, o masă totală mai mică și un sistem de injecție pe apă. Însă din păcate pentru fanii BMW, aceștia au anunțat că M4 GTS se va asambla într-un tiraj de doar 700 de unități.

Pilot Autoexpert

Din motiv că cererea pentru acest model era imensă, nemții au hotărât să construiască o nouă versiune pe care au numit-o M4 CS. Acesta venea să respecte tradițiile unei mașini de performanță care au fost puse odată cu producerea lui E30 M3, adică de a combina genele sport, în cazul dat ale lui M4 GTS și practicabilitatea unui M4 standard.

Deși M4 CS tot este asamblat într-un număr limitat de doar 3.000 de unități, specialiștii G-Power au reușit totuși să facă rost de un exemplar, pentru a-l modifica cât se poate de bine. În această ordine de idei, motorul stoc de 3.0 litri volum Twin-turbo, care dezvoltă din uzină 460 CP, a fost echipat cu o pereche de tubo compresoare mai mari și o resoftare a ECU-ului. La fel inginerii atelierului au instalat și o evacuare din titan, iar cele patru ieșiri cu diametrul de 90 mm au fost îmbrăcate în fibră de carbon.

În urma acestor îmbunătățiri, puterea propulsorului a crescut până la 600 CP iar cuplul motorului atinge 740 Nm. Cu noile modificări de la G-Power, M4 CS accelerează de la 0-100 km/h în doar 3.7 secunde, iar viteza maximă de care este capabil, numără 320 km/h.

Pentru ca imaginea lui M4 CS să fie completă, iar cei din trafic să-și de-a seama că văd un automobil de performanță deosebit, specialiștii G-Power iau instalat o suspensie reglabilă care coboară garda la sol și sporește manevrabilitatea și l-au încălțat într-un set de jante Hurricane RR cu diametrul de 20 de inch pe față și 21 inch pe spate.

 

Comentarii