lukoil-banenr

Indiferent că eşti fan Mercedes, BMW sau Audi, este imposibil să nu recunoşti acest model de maşină. Legandarul sedan german E-Class, cunoscut în popor mai mult ca W124, este cu siguranţă unul dintre cele mai îndrăgite oldtimere ale constructorului din Stuttgart. Şi pentru că printre cititorii AutoExpert sunt foarte mulţi împătimiţi ai acestui model, am decis să îi bucurăm cu o nouă postare dedicată.

bodybuilding

Publicaţia 4tuning.ro, a făcut un top cu cele mai apreciate modificaţii ale lui W124, de la marile companii de tuning din lume.

diselok

Tommy Kaira, o companie de tuning din Japonia, a lansat mai multe versiunie de tuning pentru E-Class-ul anilor 90 însă cea mai reuşită este considerată versiunea M30E, un 300 E cu 230 de CP sub capotă.

1

La ei acasă, Oettinger, un tuner german, se lăuda cu un model 3600E, ce punea pe roţi 235 de cai putere din motorul de 3.6 litri pe benzină.

2.1

2

Iar ce vedeţi aici este o transformare radicală a unui W124 într-un coupe ce aminteşte de celebrul coupe 300 SL Gullwing. Portiere ce se deschid în acelaşi stil cu Gullwing, motor turbo-aspirat capabil de 320 CP şi un ampatament scurtat cu câţiva centimetri. Foarte îndrăzneţ proiecul Boschert B300-24C, dar nu al fel de arătos.

3

Renntech la rândul lor s-au înscris în istoria modelului cu o creaţie mai specială, E600, al cărui V8 de 5.0 litri volum, a fost tunat să producă în jur de 400 cai putere, împachetaţi într-un bodykit modest.

4

Koenig, era în trecut, un fel de Mansory al zilelor noastre. Astfel că soluţiile puţin mai radicale de transformare a unui W124 vin anume de la Koenig. Plus că şi puterea motorului se ridică la 345 CP.

5

La polul opus celor de la Koenig, se află atelierul Carlsson, adepţii unui stil mai clean, mai puţin extravagant, mai classy, dar şi rafinat. Asta nu înseamnă însă că totul se limitează aici, drept dovadă inginerii şi-au băgat ghearele în motorul de 3.5 litri pentru un plus de dinamică.

te-vor-lasa-cu-gura-cascata-11-versiuni-de-423872b3e1bd8e6e35-0-0-0-0-0

Adevărate sleepere, sunt considerate însă maşinile modificate de Hammer, ale căror motoare de până la 6.0 litri, instalate în sedanul german făceau furori pe acea vreme, şi sunt sigur că ar fi capabile să te impresioneze şi astăzi.7.1

7

Modelul E60 AMG nu mai necesită nici un fel de prezentare specială. Având la bază versiunea 500E lucrată de comun cu specialiştii de la Porsche! Rezultatul este desăvârşit!

8

Vă întrebaţi de ce nu vine şi Brabus-ul? Ei bine, iată-l aici. Nici un Mercedes nu scapă de tunerul din Bottrop, iar E-Class-ul nu a fost cumva o excepţie. Şi bine că au făcut-o, că puţini s-ar încumeta să înghesuie un V12 de 6.9 sau chiar 7.3 litri sub capota lui W124. Ce să îţi doreşti mai mult de atât? Poate doar două exemplare!

9

Japonezii au iubit la fel de mult Mercedes-ul W124, astfel că pentru ei Wald International a creat acest bodykit excepţional. Este adevărat că tunerul s-a limitat doar la partea estetică însă pentru cei care şi doresc mai mult de atât, vedeţi ofertele de mai sus.

11

Comentarii