lukoil-banenr

Cam cu întârziere, dar iată că a apărut și versiunea M5-ului potrivit în versiunea celor de la G-Power. Tunerul german a publicat recent poze cu noua lor lucrare, dar și caracteristicile tehnice ale fiecărei versiuni.

Pilot Autoexpert

De ce este capabilă motorizarea de uzină, probabil știți toți, așa că vom vorbi doar despre ce vă poate oferi G-Power. Stage 1, adică în primă etapă, upgrade-ul aplicat M5-ului, duce puterea motorului la 700 PS și 840 Nm de cuplu motor. Surplusul este garantat doar dintr-o aplicație software, plug-and-play și care iată că are influențe majore asupra V8-ului de 4.4 litri twin-power turbo.

Stage doi însă implică un tratament special pe lângă blocul electronic actualizat Performance Software V2, la care se adaugă un sistem de evacuare revizuit, fabricat din titan și care este trădat la exterior de patru finale cu diametrul de 100 mm fiecare. Iată că aici se ajunge la cifra de 800 PS și 980 Nm de cuplu motor, declarați de G-Power.

Și dacă unele companii de tuning nu fac decât să adauge cai putere, germanii i-au testat și în teren, realizând un timp de accelerare de la zero la prima sută de 2.9 secunde! Viteza maximă atinsă se ridică la 305 km/h însă numai dacă mașina este echipată cu pachetul M Driver’s Package.

Echipa de ingineri și designeri s-au gândit că ar fi banal să lase exteriorul neatins așa că au echipat sedanul bavarez cu o nouă capotă pentru motor, cu guri de ventilare și aerisire, fabricată complet din fibră de carbon, și un nou set de jante la 21 de inch. Subtil, pentru că de impresii are grijă motorul!

Comentarii