lukoil-banenr

Tunerul german de automobile G-Power, cunoscut pentru proiectele de anvergură pe baza gamei de modele Motorsport de la BMW, a scos pe piaţă un nou produs, la fel de deosebit. Este vorba despre cel mai nou Seria 7 în versiunea 750d, echipat cu un motor diesel.

FLYONE

Limuzina, se poate lăuda cu performanţe de top chiar şi în varianta de uzină, fără intervenţia vreunui tuner. Aceasta găzduieşte un motor de 3.0 litri diesel, aspirat de tocmai patru (!) turbocompresoare, unul dintre care este electric. Graţie unui management eficient al melcilor turbo, propulsorul în şase cilindri livrează transmisiei cu opt rapoarte în jur de 400 PS (394CP) şi 760 Nm de cuplu motor.

diselok

Cifrele declarate în fişa tehnică ne dezvăluie un sprint de la zero la prima sută la oră efectuat în doar 4.6 secunde, timpi buni chiar şi pentru sportcar compact. Însă pentru G-Power a fost prea puţin, astfel că inginerii atelierului de tuning s-au pus pe treabă pentru a dezvolta un bloc de comandă al separat, D-Tronic 5, cu ajutorul căruia, puterea motorului a crescut până la 460 PS (454CP) şi 860 Nm de cuplu motor. Cu asemenea performanţe, accelerarea 0-100 km/h durează acum numai 4.3 secunde, cam cât face şi un M3 echipat cu transmisie manuală!

De ştiut că, blocul D-Tronic 5, se include automat doar atunci când este nevoie de puterea maximă şi doar dacă temperatura motorului a ajuns la nivelul optim necesar şi se deconectează automat dacă temperatura lichidului de răcire a atins pragul maxim admis. ÎN regim obişnuit însă, conduci acelaşi 750d, care implicit şi va consuma tot atâţia litri de carburant ca şi până la intervenţia specialiştilor G-Power.

Comentarii