lukoil-banenr

În zilele noastre nu mai surprinzi pe nimeni cu sutele de cai putere sub capotă. Chiar dacă puţini dintre şoferi ştiu de fapt cum să „mânuiască” eficient toată puterea şi performanţa de care este capabil un sportcar, totuşi asta nu îi opreşte pe tunerii auto, cum sunt băieţii de la G-Power, să dea naştere unor noi şi noi monştri.

bodybuilding

La prima vedere, cei 431 PS (425 CP de fapt) cai putere, produşi de unitatea de 3.0 litri volum, turbo-aspirata, ce se găseşte sub capota ambelor BMW M3 şi M4, nu sună tocmai îngrozitor. Deşi, credeţi-mă pe cuvânt, sunt foarte şi foarte sprinteni, iar în mâinile unui profesionist, sunt capabili să accelereze oricare dintre aceste bavareze, de la zero la o sută la oră în doar 4.2 secunde. Mult sau puţin, decide fiecare pentru sine. Cert este că pentru G-Power s-a dovedit a fi mult prea puţin 😀

diselok

Şi ce au făcut germanii? Păi au înlocuit turbo-compresoarele, au revizuit un pic sistemul de admisie, au instalat un nou sistem de evacuare mult mai permisiv şi cireaşa de pe tort, au instalat în sistemul de management al motorului, propriile calculatoare Bi-Tronik 2 V3. În rezultat, atât M3-ul cât şi M4-ul, se pot lăuda acum cu cel puţin 600 PS (592 de cai putere) şi tocmai 740 Nm de cuplu motor!

Acum sprintul de la zero la prima sută durează numai 3.7 secunde, iar astfel M-ul junior poate pune probleme grave unui supercar exotic, cum ar fi de exemplu Mercedes-AMG GT S! Nici viteza maximă nu dezamăgeşte şi se ridică la 320 km/h, unde e limitată electronic. Bucuria vine la pachet cu o suspensie de tip coil-over, GM4-RS, elemente de caroserie, aerodinamice, fabricate din carbon, dar şi noi jante de 21-inch G-Power Hurricane RR.

G-Power G-Power-1 G-Power-2 G-Power-3 G-Power-5 G-Power-6

Comentarii