lukoil-banenr

BMW X6 este un SUV proiectat din uzină ca să fie cât mai agresiv la exterior şi puternic tehnic. Chiar dacă este o maşină reuşită din toate punctele de vedere, cei de la Manhart l-au modificat în speranţa de a-i dărui o exclusivitate sporită.

FLYONE

Modificările încep de la capota ventilată, cu două prize de aer masive, unde insigna concenului bavarez este înlocuită de logoul Manhart. Coborâm puţin privirea mai jos şi vedem bara faţă ce a primit un nou splitter din fibră de carbon. Caroseria este încătuşată cu dungi decorative aurii, iar pe uşa de la şofer şi cea de la portbagaj în aceeaşi culoare observăm inscripţia „MHX6 800”.

diselok

La capitolul schimbări de exterior trebuie menţionate spoilerul de capacul portbagajului şi bara spate cu un difuzor impresionant, din care ies la vedere patru finale ale sistemului de evacuare de înaltă performanţă.

În stoc X6M arată 575 CP şi 750Nm, pe care îi dezvoltă propulsorul V8 Twin-Power Turbo de 4.4 litri volum. Aceste cifre impunătoare avântă SUV-ul până la 100 km/h în doar 4.4 secunde, în timp ce viteza maximă rămâne neschimbată, fiind limitată electronic la pragul de 250 km/h.

Performant, dar totuşi insuficient pentru standardele Manhart. Astfel după intervenţiile inginerilor germani, nu a rămas nici urmă de indicatorii de fabrică. Poreclit „MHX6 800”, acest monstru dezvoltă acum 823 CP şi un cuplu motor nemaipomenit de 1.100 Nm. Despre cifrele dinamicii experţii încă nu spun nimic, dar cu siguranţă că noua personalitate a acestui X6M va oferi stăpânului său puterea de a suci gâturile pe drumurile publice.

Comentarii