lukoil-banenr

Mercedes E-Class este perceput ca un automobil de clasa business, care lasă în urmă concurenţii din clasă, la capitolul confort şi lux. Dar lucrurile se schimbă în cazul lui E63 AMG S 4Matic, unde confortul primeşte şi o dinamică de invidiat datorită motorului V8 Biturbo, cu capacitatea cilindrică de 5.5 litri volum, care dezvoltă 585 CP şi 800 Nm.

FLYONE

Însă de această dată avem un E-Class mai nebun şi mai rapid. Acesta aparţine unui cetăţean rus care a acceptat pachetul de tuning de la atelierul GAD Motors, achitând tocmai 100.000 euro, pe lângă costul maşinii care la mâna a doua costă de la 40.000 euro. În schimbul acestei sume el a primit cel mai rapid Mercedes din Federaţia Rusă, care conform cifrelor de dinamică poate să se lupte chiar cu Bugatti Veyron.

diselok

Motorul acestui sedan sport a trecut printr-un şir de modificări fizice precum mărirea capacităţii cilindrice, modificarea cutiei automate cu şapte trepte şi schimbul pistoanelor şi bielelor stoc pe unele forjate, capabile să reziste la temperaturi extrem de mari. La fel au fost modificate şi turbinele, acestea au fost dezasamblate şi eviscerate pentru a primi miezul de Garrett 376 gtx. După toate modificările, acest E63 AMG S 4Matic, a arătat pe Dyno stand o performanţă de 1180 cai putere şi 1476 Nm cuplu motor.

Cifrele dinamice sunt unele fantastice dacă ar fi să ne amintim că vorbim despre un sedan clasa business. Astfel acest Mercedes-Benz E63 AMG S tunat de GAD Motors, accelerează de la 0-100 km/h în doar 2.6 secunde, de la 100-200 km/h în 4.4 secunde, 200-300 km/h 10.4 secunde, iar 1/4 de milă o trece în fantasticile 10.03 secunde.

Aceste cifre sunt practic egale cu cele ale lui Bugatti Veyron, care 0-100 km/h le accelerează în 2.5 secunde, adică cu 0.1 secunde mai rapid decât Mercedesul tunat, iar în timpul testului 100-200 km/h cedează cu tocmai 2.9 secunde, rezultatul fiind de 7.3 secunde. Unde mai punem că preţul Veyron-ului variază între 200.000 şi 1.000.000 de euro.

Pentru a vedea toată frumuseţea acestei maşini, a auzi sunetul acestui motor extraordinar şi a asculta comentariile vlogerului rus Guram Intskirveli, vă invităm să vizionaţi test-drive-ul video de mai jos.

Comentarii