Noua generație a modelului Mercedes-Benz GLE care primește indexul de caroserie W167, a fost surprins aproape fără de camuflaj pe o platformă de transportare în aeroportul din Frankfurt.

Imaginile cu SUV-ul care urmează să apară în luna octombrie la Salonul Auto de la Paris, au fost publicate pe contul de instagram frankfurtcarspotter. Oficialii declară că asamblarea noii generații GLE va începe deja în laceastă toamnă la uzina din orașul american Tuscaloosa. Se cunoaște că modelul va primi un sistem de tracțiune integrală și va fi construit pe noua platformă modulară MHA (Modular High Architecture), care va fi folosită și pentru GLS.

Viitoarea generație a lui GLE va primi gabarite mai generoase comparativ cu modelul actual, un ampatament cu 80mm mai mare, iar lungimea va crește cu 20 de milimetri. Înălțimea vehiculului nu se va schimba simțitor și va adăuga doar 1 milimetru.

În versiunea de bază, noul Mercedes-Benz GLE va fi oferit cu o suspensie cu arcuri, iar opțional va fi disponibilă și suspenia pe aer, capabilă în regimul Off-Road Plus să mărească garda la sol cu cinci centimetri! Totodată cea mai curioasă și scumpă suspensie rămâne a fi cea hidraulică E-Active Body Control. Aceasta reglează instantaneu gradul de compresie și recul și înlocuiește prin sine în totalitate barele de stabilizare.

Conform presei internaționale, gama propulsoarelor cu care va fi propus noul SUV la fel a suferit modificări. Astfel pentru prima dată, în varianta standard va apărea versiunea GLE 250, echipat cu un benzinar turbo de 2.0 litri volum, ce oferă 250 de cai putere. Variantele cu motoare în șase cilindri, care până acum s-au bucurat de cea mai mare popularitate, vor fi echipate cu un propulsor turbo absolut nou cu șase cilindri în linie de 3.0 litri volum. În această ordine de idei, Mercedes GLE 450 a oferi 362 CP la care se mai adaugă un surplus de putere generată de sistemul mild-hybrid.

Versiunea de top Mercedes-AMG GLE 63, va schimba vechiul V8 turbo de 5.5 litri, pe noul propulsor V8 de 4.0 litri volum, care datorită turbinelor dezvoltă 571 de cai putere, iar în versiunea S tocmai 612 CP. Acest propulsor deja poate fi savurat pe noul E-Class și supercarul AMG GT. La fel vor fi păstrate și motoarele diesel, despre care la moment nu se cunosc informații detaliate.

Comentarii