Agenția de Protecție a Mediului, din SUA, a publicat un document care scoate la iveală mai multe informații și detalii în ce privește costurile de întreținere ale unui Bugatti Veyron. Și trebuie să recunoaștem, suntem fascinați!

Despre mașina care costă peste 1.000.000 de euro, are 4 turbine, 11 radiatoare, 16 cilindri și 1.001 cai putere ați auzit nu o singură dată până acum. Poate știați deja că doar un schimb de ulei costă în jur de 21.000 de dolari. Sau că la al treilea schimb de anvelope, sunteți obligați să schimbați și jantele, care costă 120.000 de dolari. 

Aflați așadar și despre faptul că o singură turbosuflantă, pentru supercarul din Molsheim, costă în jur de 5.640 de euro iar manopera este și mai scumpă, 8.000 de euro pentru un set din două! Deci dacă le schimbi pe toate patru ai deja 22.560 euro plus 16.000 euro manopera!

Nu știm de ce, dar s-ar putea vreodată să fii nevoit să schimbi rezervorul. Ok, acesta costă 17.904 euro și încă 20.000 de euro sunt adăugați pentru efortul mecanicilor. Admisia pare să fie cea mai ieftină componentă, dar numai dacă iei separat una din cele trei bucăți din ansamblul întreg, care costă 3.765, 3.472 sau 1.791 de euro. 

Cât pe ce să uit despre galeria de evacuare – 1.819 euro, pentru fiecare banc de cilindri, unde adaugi ușor 19.200 de euro manopera. 😀

Comentarii